Økonomi er noe av det kjedeligste jeg vet om. Jeg er ufattelig lite flink med tall, så jeg trenger verktøy som gjør prosjektet gøy!

Nå har jeg jo fått meg en flott vegg på kjøkkenet der jeg har total kontroll over meny, gjøremål og hva som skjer. Neste steg må være å fikse seg ett gøyalt hjelpemiddel for å få resten av økonomien gøy også. Og hvor ellers enn Pinterest finner jeg god inspirasjon?

Jeg har sett flere bloggere fra USA som har laget seg budsjett-permer. Dette er jo perfekt for meg, som ELSKER lister! Kontrollfreak sa du? JEPP! Til tross for det, så er jeg ett godt stykke fra total kontroll når det kommer til økonomien. Så nå har jeg tatt i bruk mine kreative sider for å lage min egne maler til en budsjett-perm.

20140219-122904.jpg

Og selvsagt deler jeg de med dere!

Mal_måned

Mal_år

Mal_Gjeld

Mal_Spare

Maler

Mal_måltider

Mal_handling

Som dere ser, så har jeg ikke laget noen mal for sparing og gjeld. Her kommer jeg bare til å sette inn årsoppgavene fra banken.

Kanskje dette kan gjøre økonomien litt mer gøy for dere også?

Hilsen

Husmoren 😉  

