Takket være Pinterest, har jeg oppdaget en ny og herlig ting som jeg definitivt må prøve ut på ungene mine. Det heter så fint cloud dough eller som jeg så fint oversetter det til, skysand. Oppskrift får du selvsagt for jeg må jo dele.

Du trenger en stor bolle eller en liten stamp.

  • 4 kopper mel
  • 1/2 kopp vegetabilsk olje.

Bland og lek. Enklere enn dette blir det ikke! Om du ønsker kan du tilsette konditorfarge for å gjøre det litt mer spennende.

En nesten gratis sandkasse til å ha INNE! Dette tror jeg blir stor suksess her hjemme i allefall. Kjekt å ha en regnfull dag.

Oppskriften på denne fant jeg her:
http://www.planetpals.com/craft-non-toxic-craft-supply-recipes.html.
Her var det MASSE gøye oppskrifter på hjemmelagde saker og ting til barn. 

Hilsen

Husmoren 😉

