Stikkord

, , ,

Med middagslisten ferdig, er det bare til å hive seg ut i resten.

Jeg har en flott aktiviteskalender som vi fikk fra kommunen. Gull verdt. Har du ikke en slik, kan du enten kjøpe en eller lage din egen ganske enkelt. Anbefaler å ha den hengende på kjøkkenet slik at alle kan se den.

Lag en plan over hvor mange ganger i uken du ønsker å ha fisk, kylling osv. Jeg har ett mål om at vi skal spise minst 2 fiskemåltider i uken. Så er det bare til å fylle inn fra middagslisten.

Til alle dere med barn som vil bestemme selv: Inkluder de. De blir ufattelig stolte av å bli spurt om hva de mener. Jo tidligere de blir involvert i alle aspekter av familielivet, jo bedre 😀

20140129-130940.jpg

Slik ser min ut for februar. Litt ombestemmelser er lov 😉 Helt perfekt kan det jo ikke være.

Dere finner ikke noe særlig system i mine planer, men jeg prøver å unngå å ha det samme oftere enn 2 uker. Jeg har valgt å planlegge fra måned til måned, men det er fullt mulig å planlegge fra lønn til lønn om det passer dere bedre.

Fortell meg gjerne om hvordan det går med dere. Er det noe dere ønsker å vite mer om eller trenger dere flere tips, si ifra. Jeg er her for DERE!

Hilsen

Husmoren 😉

