Stikkord

,

.. En familie på 4, som plutselig oppdaget av vi brukte ALT for mye penger på mat og diverse til husholdningen.

Dette måtte vi få slutt på. Jeg hadde lest om andre som handlet en gang for uken og sparte så mye tid og penger. Dette ville jeg prøve, men ville ta det til litt andre høyder. Hadde ikke noe særlig lyst til å stresse hver uke med å gå på butikken og storhandle, jeg liker ikke butikker hverken når det gjelder klær, pynt eller mat. Jeg ville handle 1 gang for måneden.

Da hoppet jeg like gjerne i det, med begge beina og hele meg. Jeg startet med å lage en liste over ALLE middager jeg noen sinne har laget. Så tok jeg meg en liten runde gjennom oppskriftsbøker, vg sine godt.no sider og matprat.no for å få inspirasjon til nye middager som jeg ville prøve.

Der bør du også starte. Da er det mye lettere å fylle en hel måned med middager.

Min liste kommer til dere snart 😉

